Akustika divadla v Gdaňsku
Foto Rafał Malko, Matteo Piazza
Z pohledu akustiky není půdorys divadelního sálu úplně typický, nicméně vše dává smysl a je patrné, že akustik byl již ve fázi projektu obeznámen se všemi detaily prostoru. Při akustickém návrhu kulturního sálu není důležitá pouze volba materiálu, ale také kapacita, účel, ke kterému je sál určen, nebo bude-li umění amplifikováno pomocí audiotechniky, či nikoli. U návrhu gdaňského divadla (GTS) byly všechny tyto aspekty zjevně brány v potaz. Tím, že je divadelní sál využíván jak pro divadelní představení, tak pro hudební produkci (amplifikovanou i neamplifikovanou), musela být akustika sálu navržena tak, aby si divák užil představení každého druhu.
PRÉMIOVÝ ČLÁNEK
Chcete číst dál?
Přihlaste se, zaregistrujte nebo se staňte našimi předplatiteli a zařaďte se do exkluzivního klubu fanoušků architektury.
Přidat se k předplatitelůmPřihlásit seZískat přístup
Sdílet
o tom vědět kliknutím na ikonku srdce.
Podobné články
< zpět na přehled článků